Trepang2 - Survival Mode DLC
Trepang2 Survival Mode DLC'si ile havalı becerilerini test et. Ortalığı karıştır ve yeni hayatta kalma savaş simülatörü modu ile düşman ordularını patlat. Ek silah görünümleri, fırlatılabilir öğeler ve daha fazlasıyla hayatta kal. Ne kadar süre dayanabilirsin?