Treasure Drop: Open Sea DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Yeni bir Açık Deniz haritası - 5 Deniz Maymunu kostümü - 6 sevimli aksesuar Yepyeni bir görünümle dalga yarat!