Treasure Drop: Deep Trench DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Yeni bir Derin Hendek haritası - 5 Denizanası kostümü - 6 sevimli aksesuar Yepyeni bir görünümle dalga yarat!