Treasure Drop: Algae Valley DLC
Bu DLC ile şunların kilidini açacaksın: - Yeni bir Yosun Vadisi haritası - 5 Su Samuru kostümü - 6 sevimli aksesuar Yepyeni bir görünümle dalga yarat!