Transformers Add-On
Autobotlar, hareket edin. Decepticonlar ayağa kalkın. Optimus Prime ve Megatron dahil olmak üzere 12 karakterden birine dönüşün; her biri benzersiz yeteneklere, silahlara ve araçlara sahip. Deathmatch veya Last Man Standing gibi üç farklı savaş modunda oyunculara karşı çıkın.