Transcripted
Transcripted inanılmaz derece bağımlılık yapıcı ve oldukça popüler olan günlük oyun tarzları dual-stick shooter ile match three puzzle türünün bir karışımıdır. Transcripted'ta oyuncular, hastalıkla mücadelede kullanılan mikroskobik bir aparat olan Nano Probe'ın kontrolünü elinde tutar. Gemi ekipmanlarını, sağlığını, kalkanlarını ve Nano Probe'un yükseltilebilir silahlarını içeren cephaneliği geliştiren yetenek ağacının yardımıyla oyuncular, hastalığı bulaştırmak için bitmek bilmeyen bir yolda tehlikeli bir biçimde kıvrılarak çoğalan hastalığın yalancı DNA'sına hasar vermek ve devasa bölüm sonu canavarını yenmek için ölümcül patojen sürüleri arasında başarıyla gezinmek zorundadır. Serüven boyunca oyuncular, tek amacı Nano Probe'un görevini tamamlamaktan alıkoymak olan patojenin ortaya çıkardığı devasa bölüm sonu canavarı kolonilerini yenilgiye uğratmak zorundadır. Hem puzzle'ın hem de vuruş segmentlerinin zorluk seviyeleri her oyun stiline uyacak şekilde bağımsız bir biçimde ayarlanabilir. Bu, 25 temel savaş görevi ve puan rekabeti için 5 Meydan Okuma seviyesi ile Transcripted'a şaşırtıcı bir şekilde yeniden oynanabilirlik deneyimi katar.