TramSim: Console Edition - Deluxe Content
Ayrıntılı Viyana ve Münih haritalarının keyfini çıkarıyor ve daha fazlasını mı deneyimlemek istiyorsun? TramSim'e yükselt: Konsol Sürümü - Delüks ve Viyana için ek içeriğin keyfini çıkar; UAT Tipi Tramvay ve ayrıntılı Viyana İstasyonu. Viyana Favoriten tramvay istasyonu, şehrin tramvay operasyonları için çok önemlidir ve 2023'te 150. yılını kutluyor! İstasyonda, tramvay depolama alanlarını keşfet ve karmaşık hat ağında gezintiye çık. Tramvayları erken vardiyada çalıştır ve günün sonunda kapat, manevra zorluklarının üstesinden gel ve çalışır durumdaki yıkama sistemini yönet. UAT (Ultra Alçak Tabanlı) Tipi Tramvay, Viyana tramvay ağındaki ilk nesil alçak tabanlı tramvaylardır ve 1995'ten beri faaliyettedir. Bu karmaşık ve gerçekçi tramvayı, 2 uzunluk konfigürasyonunda, Viyana'nın otantik hatlarında sürüşe çıkar.