Rivet Games'in Train Sim World 2: Isle of Wight oyunu ile İngiltere'deki en eşsiz demiryolu hatlarından birini deneyimle ve ülkenin çalışır durumdaki en eski trenine bin. Demiryolu ağının Isle of Wight'ta yer alan kısmını oluşturan Island Line boyunca Ryde Rail hizmetlerini yürütmek senin görevin. Tek raylı bölümlerde tren kullanmak dâhil olmak üzere zaman programına uymanın zorluklarının üstesinden gel. İster makinist kabininde, ister yolcu koltuğunda ol ya da istersen seyirci olarak eşsiz bir demiryolu hattının manzara ve seslerini deneyimle. Train Sim World 2: Isle of Wight, yeni başlayanlar için erişilebilir eğitimi ve uzmanlar için gelişmiş prosedürleri ile her türlü beceri seviyesine sahip oyunculara hitap eder. İster tren sürmeye yeni başlıyor ol ister uzmanlık bilgilerini tazelemek istiyor ol, Train Sim World 2 aradığın her şeye sahip.