Train Sim World: Tees Valley Line: Darlington – Saltburn
Train Sim World: Tees Valley Line ile tren yollarının tarihi doğum yeri ve British Steel endüstrisinin kalbinde British Rail'in mazideki dönemini deneyimle. Eskiyle yeni arasında geçişte olan ve zamana yenik düşmüş bir altyapıya sahip bir rotada trenlerini yaşlı bir ray ağında yönet. Muhteşem detaylarla yeniden üretilen her istasyon, uyarı ve kilometre işareti o kadar gerçekçi hissettiriyor ki; tarihte geriye dönüp onlara dokunabileceksin. Dünyanın ilk ticari tren yolu olan tarihi Darlington & Stockton Railway'i izleyen raylarda demir taşımak senin görevin. Kuzey Doğu İngiltere'nin muhteşem kırsal bölgelerinden ve sanayi merkezlerinden geçen güçlü lokomotiflerini ve ağır trenlerini yönet. İster sürüyor ol, ister yolcu ol, ister bunları izliyor ol; unutulan İngiliz tren yollarının bir kısmının tüm manzaralarını ve seslerini deneyimle.