Lütfen dikkat: Bulunan içeriklerden faydalanmak için Long Island Rail Road'un ayrıca satın alınması gereklidir. 1960'ların sonlarında ve 1970'lerin başlarında, New York'taki Long Island Rail Road, Budd ve General Electric tarafından yapılan 770 M1 EMU'ları satın aldı. Metropollerde ilke defa kullanılan M1'ler, çok geçmeden LIRR elektrikli faaliyetlerinin yükünü çeken taşıtlar haline geldi. İşletmelerinin ve elektrikli hatların genişlemesiyle birlikte 1984-1986 yıllarında LIRR ve MTA, tekrar Budd'a başvurarak benzer nitelikte 174 adet M3 EMU aldı. LIRR'nin M3 vagonları 26 metre uzunluğa sahiptir ve paslanmaz çelikten yapılmıştır. Vagonlar, LIRR'nin üçün ray sisteminden gelen doğru akımla çalışır ve dört adet 160 beygir gücünde cer motoruna sahiptir. 2 vagonlu "ikiz üniteler" olarak yapılan çok yönlü EMU'lar, LIRR'de 129 km/s hızla gitmektedir. Train Sim World için yapılan LIRR M3 EMU ile bir "Big Apple" tren yolu klasiğini kontrol et!