Train Sim World: East Coastway'de modern banliyö deneyimini Güney İngiltere'nin muhteşem manzaralı kırsalında yaşa. Banliyö ve deniz kenarı faaliyetleri denince akla ilk gelen demiryolu ağındaki rotanın günümüzdeki halinde trenlerini modern sinyalizasyonla çalıştır. Muhteşem detaylarla yeniden üretilen her istasyon, uyarı ve kilometre işareti o kadar gerçekçi ki uzanıp onlara dokunabileceksin. Görevin, yolcuları ve yükleri İngiltere'nin güney kıyısı boyunca ülkenin en eski demiryolu bağlantısına sahip sahil şehri olan Brighton'a götürmek. Tüm faaliyetlerin dakikası dakikasına tamamlanması için tren tarifesi talep eden ayrı departmanlar dahil, günümüz demiryollarının zorluklarının üstesinden gel. İster makinist kabininde, ister yolcu koltuğunda ol ya da istersen seyirci olarak son teknoloji demiryolunun manzara ve seslerini deneyimle.