Digital Deluxe Edition Exclusive, CSX GP40-2 Bonus Loco'yu içerir CSX'te hala sistemindeki yolda, yerel ve değişen görevlerde büyük bir eski GP40-2 filosuna sahip. Ve başarılı Electro-Motive, GP40-2 klasik CSX "YN2" ve modern "YN3b" üniformalarında Northeast Corridor New York rotasında bir sürü yük kaldırmak için hareket gücü olarak GP38-2'ye katılıyor! Sürücü Ol Train Sim World Digital Deluxe Edition, dünyanın en harika tren yollarında güçlü ve gerçekçi trenleri kullanma deneyimini canlandıran birinci şahıs bir tren simülatörüdür. Gerçek trenlerin performansı, sesleri ve hissini isabetli bir şekilde yansıtmak için gerçek verileri kullanarak gerçek dünyadan esinlenilmiş görevleri tamamla, 24 saatlik tarifeleri yönet, bir yolcu olarak rahatla veya trenlerin geçişini izle; ihtimaller sonsuz. İster acemi ol ister deneyimli bir usta, Train Sim World, tüm beceri düzeylerine hitap ediyor.