Train Sim World: DB BR 182 Loco Add-On
Lütfen dikkat: Bu eklentideki içeriklerden faydalanmak için ayrı bir satın alım olan Rapid Transit (Train Sim World'e dahil) gereklidir. Deutsche Bahn, sınırlar arası karışık yük kullanımı için 25 çok amaçlı lokomotif sipariş etti ve onları DB BR 182 olarak sınıflandırdı. Bu lokomotifler, ömürlerini gerektiğinde diğer yükleri çekmekle geçirdi, özellikle de filo geliştirmeleri yapılan banliyö ağlarında. Aynı durum yaşlanan hareket gücünü değiştirmek için DB BR 1442 birimleri siparişini zamanında alamayan Mitteldeutschland S-Bahn için de geçerli, bu yüzden it-çek yolcu operasyonu için DoppelStock araçlarıyla DB BR 182'ler hizmete alındı. DB BR 182, dünyadaki en çabuk hızlanan lokomotiflerden biri ve kalkarken "Do Re Mi" tonlarını çalan melodik motorlarıyla ünlü. Train Sim World'ün Rapid Transit rotası için olan bu lokomotif eklentisi, yeni üç senaryo ve Servis Modu için ek servisler içeriyor.