Train Sim World: DB BR 155
Lütfen dikkat: Bu eklentideki içeriklerden faydalanmak için ayrı bir satın alım olan Ruhr-Sieg Nord gereklidir. Tarihi 1970'lere dayanan ve Deutsche Reichsbahn'ın Almanya'daki büyüyen yük ve yolcu piyasasına cevabı olan klasik bir lokomotif. DB BR 155 veya tren hayranları tarafından "Elektrikli Konteyner" olarak bilinen lokomotif, zamana meydan okudu; artık Ruhr-Sieg Nord çelik raylarında nostaljik bir havası olan ağır yük lokomotifini kullanabilirsin.