Train Sim World: BR Heavy Freight Pack Loco Add-On
Lütfen dikkat: Bu eklentide bulunan içeriklerden faydalanmak için Train Sim World: Northern Trans-Pennine'in ayrıca satın alınması gereklidir. BR Heavy Freight Pack, İngiliz Motor Gücünün iki unutulmaz ismini bir araya getiriyor: İngiliz Tren Yolları için seri üretilen ilk dizel-elektrikli lokomotif sınıflarından biri olan BR Class 40 ve belki de İngiliz ray ağlarında en sık görülen lokomotiflerden biri olan BR Class 08. Bu büyük ikili lokomotif paketi, unutulmaz ve tarihi ağır yük operasyonlarını Northern Trans-Pennine rotasına getiriyor. Zorlu Trans-Pennine rotasında binlerce tonluk yakıt ve mal taşırken yük taşımanın kaybolan bir dönemini deneyimle.