Lütfen dikkat: Bu eklentide bulunan içeriklerden faydalanmak için Train Sim World: West Somerset Railway'in ayrıca satın alınması gereklidir. En yoğun ekspres hatlarda çalışmak üzere tasarlanmış BR Class 52, BR'nin Batı Bölgesinde 145 km/s'e varan hızı ile dolaşmıştır. Resmi olmayan kayıtlara göre 177 km/s'e kadar ulaşmış, 60'lar ve 70'lerde GWR ekspres hatlarının bel kemiği olarak dizel-hidrolik çekişin etkin bir şekilde kullanılabileceğini kanıtlamıştır. Ancak, günümüze kadar 74 lokomotiften sadece 7'si sağlam kalabilmiş ve West Somerset Railway'de yer bulabilmiştir.