Train Sim World 7’de Kendi Yolunu Bul! Öğrenmesi kolay ama ustalaşması zor çeşitli lokomotiflerle birlikte 3 ikonik rotayı keşfederken heyecan verici bir yolculuğa çık: Northern BR Class 331 ve LNER Azuma'nın yer aldığı AIREDALE & WHARFEDALE NETWORK ile İngiltere'nin kuzeyine yönel ve Yorkshire’ın şirin tepelerine doğru ilerle. DB BR 440 ve daha fazlasıyla, BAHNSTRECKE NÜRNBERG - WÜRZBURG'da uzun mesafe ve bölgesel seferlerde Bavyera'nın alçak tepeleri arasında kıvrılarak yol al. Herkes Güneş Eyaleti'ne doğru Trene! BL36PH ve CSX çekiş gücünün yer aldığı FLORIDA TRI-RAIL ile ilk kez Miami, Fort Lauderdale ve daha fazlasını raylar üzerinde keşfet. FREIGHT HAULER'ı (Nakliye Taşımacılığı) keşfet! Nakliyeleri talimatlar veya tarifeler olmadan varış noktalarına sevk et. LIVE WEATHER (Canlı Hava Durumu) ile hava tahminine meydan oku. Hiçbir yolculuk birbirinin aynısı değildir. CONDUCTOR MODE (Kondüktör Modu), FREE ROAM (Serbest Dolaşım), CREATORS CLUB (İçerik Üreticileri Kulübü), PHOTO MODE (Fotoğraf Modu) ve daha fazlasıyla kendi tarzında yolculuğuna çık.