Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Cardiff City Network’ü edinmeni öneririz. İster sev ister nefret et, Pacers 35 yıllık kariyerleri boyunca İngiltere ve Galler genelinde yolcu hizmetlerinde ses getiren bir iz bırakmıştır. Train Sim World 6’da, efsanevi Class 142 Pacer ile Cardiff City Network hattını yeniden keşfet! Yepyeni 2019 zaman çizelgesiyle, şehrin sınırları boyunca klasik sarsıntılı tarzıyla gidip gelen yüzlerce seferde yola çık. Aslen Blackpool Branches hattından gelen Class 142, modern hâline getirilmek üzere yenilendi. Güncellenmiş dış ve iç detayların yanı sıra, 2020’de hizmetten çekilmeden önce kullanılmış olan 2 farklı Transport for Wales görünüm varyantını da içeriyor. Cardiff City Network hattına sahip olanlar için Class 150 ve 153 yeni görünümlerle geliyor ve bu şekilde, trenlerin henüz beyaz ve kırmızı görünümle boyanmadığı dönemdeki hattın tam hâlini yansıtıyor.