Lütfen dikkat: Bulunan içeriklerden faydalanmak için Peninsula Corridor'un ayrıca satın alınması gereklidir. Peninsula Corridor ekspres banliyö hizmetlerinde kullanılmak üzere altı adet MP36PH-3C modeli sipariş edildi. Kırmızı, beyaz ve siyah desenlere ve 923-928 yol numaralarına sahip MP36PH-3C'ler 2003'te faaliyete geçti ve yirmi yıldır Peninsula için hizmet veriyor. 3.600 beygir gücüne sahip olan ve sıkı çarpışma dayanıklılığı standartlarına uygun üretilen MP36PH-3C, 70 fit (21 m) uzunluğuna, 15,5 fit (4,7 m) yüksekliğine ve 280.000 poundu (127.000 kg) aşan ağırlığına rağmen şık, gösterişli bir Avrupai havaya sahiptir. Train Sim World'da, Körfez Bölgesindeki ekspres hizmetlerine kusursuz bir şekilde uyan İki Seviyeli yolcu ekipmanıyla donatılan MP36PH-3C, Peninsula Corridor'da görücüye çıkıyor.