Lütfen dikkat: Bulunan içeriklerden faydalanmak için Peninsula Corridor'un ayrıca satın alınması gereklidir. Peninsula Corridor, çeşitli özel görevleri yerine getirmeleri için bundan önce Southern Pacific'e hizmet vermiş olan bir çift MP15DC lokomotif tarafından desteklenir. MP15DC, dizel lokomotiflerin geleneksel "uç kabin" tasarımıyla üretilmiş çok amaçlı bir lokomotiftir ama ana hat hizmetlerinde kullanılabilmesine izin veren bojilere de sahiptir. 1974 Ve 1980 yılları arasında Electro-Motive (EMD) tarafından üretilen MP15DC, 12-cylinder 645-serisi bir motora ve bir D.C. jeneratörüne sahip 1.500 beygir gücünde, dört akslı (B-B) bir lokomotiftir. Toplamda 351 MP15 lokomotifi üretilmiştir. MP15DC'yi, ana hattaki ağır tonajlı iş trenlerini idare etmekten, arızalı banliyö trenlerini kurtarmaya kadar çeşitli gerçek görevlerde test edeceksin!