Bu Eklenti, yalnızca Xbox Series X/S ve bilgisayar oyuncuları için mevcuttur. Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak erişilebilen Frankenbahn: Stuttgart - Heilbronn’u edinmeni öneririz. BR 145 ve 146’nın adımlarını izleyen BR 147, bu ailenin en yeni jenerasyonu olarak geliştirildi. Yeniden düzenlenmiş tasarımıyla BR 147, modernize edilmiş kontrol ve fonksiyonlarla birlikte en son yenilikleri sunar. DB Regio’nun büyük şehirlerdeki seferleri için üretilmiş lokomotiflerdir. Train Sim World 6’da, ikonik DB BR 147 ile 2000’lerin Stuttgart’ından 2010’ların sonlarına doğru bir yolculuğa çık. DB’nin en yeni yolcu lokomotiflerinden biri olarak, şehir yönünde güneye doğru hızlanırken modern kabini keşfet ve klasik BR 111’e kıyasla çok farklı bir sürüş deneyimi yaşa. BR 147’nin çeşitli bölgesel seferlerde kullanıldığı yepyeni ve modern bir zaman çizelgesinin yanında, senaryolarda zorluklarla mücadele et ve benzersiz operasyonları üstlen. Olumsuz hava koşulları ve karmaşık konvoylar seni bekliyor!