Bu Eklenti, yalnızca Xbox Series X/S ve bilgisayar oyuncuları için mevcuttur. Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak sunulan Cajon Pass and San Bernardino Line’ı edinmeni öneririz. GP60M, Santa Fe’nin “Süper Filo” intermodal trenlerini çalıştırmak için üretildi. 63 adet lokomotif geniş burunlu kabinler içermekteydi. Geri kalanlar ise kabinsiz B ünitesi olan GP60B olarak sunuldu. 1996 yılında BNSF birleşmesiyle birlikte filoya devredildiler. Filonun geri kalanıyla birlikte turuncu renge geçtiler ve birçoğu günümüzde hizmet vermeye devam etmektedir. Train Sim World’da GP60M, Cajon Pass güzergahında görev alarak daha az görülen bu güçlü makineleri çeşitli hizmetlerde kullanma deneyimini yeniden yaratıyor. Hem Cajon hem de San Bernardino Line için dört senaryo sunan yeni bir Cajon zaman çizelgesi seni bekliyor. GP60M, BNSF’nin H2 ve H4 şemalarıyla sunuluyor. H4 sürümünde yenilenmiş bir kontrol konsolu bulunurken GP60B ise BNSF H1 görünümünü içeriyor. Ayrıca yeni omurga tipi intermodal vagonlar, çimento yük vagonları ve BNSF markalı Oto taşıma vagonları da yer alıyor.