Frankfurt’a Hoş Geldin! Train Sim World 5'te bölgesel, banliyö ve şehirlerarası ekspres hizmetlerin kontrolünü eline al. Devasa Frankfurt (Main) Hbf, Almanya'nın en önemli istasyonlarından biri olarak görülür. Her yöne giden trafiğin tamamı; ICE ve bölgesel trenleri şehrin dışına doğuya doğru keskin bir virajla sür ve Kinzig Vadisi boyunca Fulda'daki hızlı kavşağa dolanarak ilerle. Eğimli DB ICE-T, Deutsche Bahn'ın en iyileriyle bir araya geliyor. DB BR 114'ün klasik kabininden DB BR 193 Vectron'un modern ekranlarına; ICE aksiyonunun yanı sıra bölgesel yolcu ve ağır yük taşımacılığına başla. Train Sim World 5'te DB yolcu hizmetlerinde sürücü veya kondüktör ol ve Frankfurt ile Fulda arasındaki çeşitli raylar boyunca yarış. Hem yüksek hız hem de eğime neden olan dönüşler içeren, sürekli değişen rota profilinde ilgi çekici bir hareket gücü karışımının keyfini çıkar. Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 5 SSS” başlığını inceleyebilirsin.