Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 5: Frankfurt - Fulda ayrı bir satın alma işlemi ile erişilebilir. Toplamda 2000'den fazla Vectron, Avrupa çapında 50'den fazla farklı şirket tarafından kullanılmak üzere sipariş edildi. Bu da, aileyi tüm demiryolu hayranları için iyi bilinen ve tanıdık bir görüntü haline getirir; tasarım özellikleri farklı olsa bile Vectron herkesçe tanınır! Almanya merkezli açık erişimli yolcu operatörü FlixTrain, karayolu tabanlı muadili FlixBus'un yanı sıra mevcut demiryolu yolculuğunu şehirlerarası ek hizmetlerle tamamlıyor. Diğer şirketlerden Vectron gibi ekipmanlar kiralar ve canlı FlixTrain yeşil görünümlerini uygularlar. Vectron, FlixTrain operasyonları için çok uygundur ve modernize edilmiş Talbot vagonları eşliğinde Kinzigtalbahn da dahil olmak üzere tüm ağ genelinde kullanılır.