Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 5: ECML: Doncaster - Peterborough’u edinmeni öneririz. 1965 yılında inşa edilen 47484 "Isambard Kingdom Brunel", British Rail hizmetindeki 500'den fazla "Brush Type 4"ten biriydi ve çalışma yıllarının çoğu BR’nin Western Region’ında geçti. 85 yılında Great Western Railway’in 150. yıldönümü münasebetiyle 484'ün üzerine çarpıcı GWR yeşili kaplaması uygulandı ve bu kaplama, sıklıkla özel görevlerde kullanıldı. Popülarite kazanmasına rağmen 2000 yılından bu yana tren çalışmamakta ve deposunda paslanmaktadır. Athena Simulations’a ait ECML Diesel Railtour Pack ile birlikte 47484, neredeyse yenilenmiş bir şekilde raylara geri dönüyor. East Coast Main Line boyunca ve Serbest Dolaşım’ın ötesinde demiryolu turlarına çıkarak eski bir ikonu bugün çalışıyormuşçasına deneyimle. Ayrıca üçlü lokomotif aksiyonu için Class 40 ve Class 45 de buna dahil!