Lütfen dikkat: Eksiksiz bir deneyim için ayrı olarak satın alınabilen Train Sim World 4 Compatible: Hamburg - Lübeck’i almanı öneririz. DB BR 218, 1960'ların dizel-hidrolik teknolojisinin zirvesine yerleşmiş ve evrensel bir yolcu ve yük lokomotifi olma kabiliyetiyle Almanya'da tanınır hâle gelmişti. 400'e yakın üretildi. BR 218'in çok yönlülüğü, yaşına rağmen onun bugüne kadar kullanılmasını sağlamıştır. Birçoğu hâlâ trenleri kablolardan uzakta çalıştırmak veya ek koruma sağlamak için çalışır. Özel şirketler de işletmek ve kiralamak amacıyla 218 adet stok almıştır. Train Sim World 4'te DB BR 218, Hamburg - Lübeck hattında hizmete giriyor. Bu lokomotifi klasik n-Wagen vagonları ile itme-çekme yapılandırmasında sür veya ek Dosto yolcu ve yük taşıma görevlerini üstlen. BR 218 ve Hamburg'un Dostolarını kullanan Bonus Maintalbahn zaman çizelgesi oynanış şeklini de içerir.