Train Sim World 2: Southeastern High Speed ile Londra'da ve Kent'da son teknoloji motor gücüyle klasik ana hat yolculukları ile nefes kesen yüksek hızlı taşımacılığın eşsiz ve heyecan verici karışımını deneyimle. Chatham Main Linein geçmişi 1860'lara kadar uzanır ve hizmete girdiğinden beri Medway kasabaları ile Londra arasında bir bağlantı görevi görüyor. Ancak Southeastern'ın yeni inşa edilen High Speed 1 güzergahında yurt içi yüksek hızlı hizmetler vermeye başlamasıyla birlikte 2009'da daha hızlı yolculuk talepleri karşılanmış oldu. Ebbsfleet'teki ray değişimi dâhil olmak üzere Londra ve Faversham arasındaki hizmetlerde 10. yıl dönümü damgasını taşıyan büyüleyici BR Class 395 EMU'da ve renkli #Trainbow çeşidinde önemli hizmetlerin başına geçmek senin işin. Alternatif olarak popüler BR Class 375 EMU'nun kabininde klasik taşımacılığın tadını çıkar.