Lütfen dikkat: Bu eklentide bulunan içeriklerden faydalanmak için Train Sim World 2: Southeastern High Speed'in ayrıca satın alınması gereklidir. Southeastern High Speed'de faaliyete geçmeye hazır ikonik "Kent Link Networker" BR Class 465/9 ile Londra ve Güneydoğu taşımacılığının yükünü çeken lokomotife bin. 1980'lerin ortalarında geliştirilen Networker grubu, Network SouthEast'in eskiyen banliyö trenlerine cevabı olacaktı ve geliştirilen ünitelerden biri de 1992'de faaliyete geçen ve o tarihten beri Londra ve Kent arasında banliyö hizmeti veren BR Class 465'ti. 2005'te 34 ünite, banliyö ve kıyı güzergahlarına ulaşımı genişletmek üzere 1. sınıfla donatılarak 465/9'u oluşturmuştur. Class 465/9'lar, Southeastern'da 2006'dan beri hizmet vermektedir ve Train Sim World 2'de artık bu klasik çoklu üniteyi kendin deneyimleyebilirsin!