Train Sim World 2: Rush Hour Season Ticket
Platformlar, evlerine varmak isteyen yolcularla doldukça kaos artıyor, Rush Hour Season Ticket [Sezon Bileti] ile Yaz boyunca ayrı ayrı yayımlanacak olan üç efsane rotanın tamamında yolculuğunun kontrolü sende olsun: BOSTON - PROVIDENCE: Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en yoğun ve en hızlı yolcu treni hattını işlet ve hem Amtrak hem de MBTA hattında faaliyette bulunurken soğukkanlılığını koru. RIESA - DRESDEN: Dresden Central istasyonundan çıkarak Saksonya kırsalından geçen iki yolu fethet. Modern DB & MRCE banliyösünde bu değişken zaman çizelgesinde programa bağlı kal. LONDON VICTORIA - BRIGHTON: İngiltere'nin en hareketli ana hatlarından biri senin kontrolünde, hem Southern hem de Gatwick Express'in motor gücüyle yolculara çeşitli hizmetler verirken soğukkanlılığını koru. Train Sim World 2: Rush Hour ile kontrolü ele al.