Gatwick Airport'un uluslararası merkezi aracılığıyla ülkenin başkentinden İngiltere'nin en eski kıyı istikametine kadar Birleşik Krallık'ın en işlek ana hatlarından birini deneyimle. İster Southern banliyösü ister Gatwick Express olsun, Train Sim World 2: Rush Hour - Londra Banliyösü'nde telaşlı yolcular seni bekliyor. Geçmişi 1840'lara dayanan Brighton Main Line, İngiltere'nin güneyindeki önemli bir ana hattır. London Victoria'dan başlayan ve Clapham Junction, East Croydon ve Gatwick Airport gibi yerlerden geçen güzergâh, saat başı onlarca hizmetle Southern banliyö ağının temelini oluşturuyor. Güney Londra banliyölerinden ve Doğu Sussex'ten şehrin kalbine giden yolcuları bir an önce götür ve modern Southern BR Class 377/4 ve Gatwick Express BR Class 387/2 ile sahil şeridi yolcularına ve uluslararası yolculara kesintisiz hizmet sun.