Amerikan demir yollarında Horseshoe Curve'den daha fazla tarih ve drama çağrışımı yapan çok az yer vardır ve bugün, demir yolu devi Norfolk Southern tarafından işletilen Horseshoe Curve, Train Sim World 2'ye geliyor! Norfolk Southern'in Pittsburgh Line'nın bir parçası olan ünlü Horseshoe Curve, bugün de daima olduğu gibi canlı, büyüleyici ve yoğun. Skyhook Games tarafından oluşturulan güzergah, hareketli alışveriş kasabası Altoona, Pennsylvania'dan engebeli Alleghenies boyunca Johnstown, PA'ya 40 mil kadar uzanıyor. Ayrıca South Fork'taki ana hattan Windber, PA'ya uzanan tarihi ve kömür açısından zengin South Fork Secondary'nin 18 mili güzergaha dâhildir. Alleghenies ile mücadele etmek ve karma, kömür, gümrük yükleri, otomatikler, petrol ve daha fazlasını misafir eden muhtelif trafikte ilerlemek için Norfolk Southern'in modern General Electric ES44AC dizel lokomotifinin makinist kabinine geçeceksin ve ayrıca NS'nin emektar EMD GP38-2'sinde çalışacaksın.