Train Sim World 2: Hauptstrecke München – Augsburg ile Bavyera'da hızla ilerle ve modern taşımacılık telaşını deneyimle. Yoğun München – Augsburg demiryolunda Inter-City Express ve S-Bahn hizmetlerini yürütmek senin görevin. Yolcu hizmetleriyle ilişkili tüm istasyonları arayarak zaman programına uymanın zorluklarıyla veya 230 km/sa hızla ilerlemenin heyecanıyla baş et. İster makinist kabininde, ister yolcu koltuğunda ol ya da istersen seyirci olarak yüksek hızlı yolcu koridorunun manzaralarını ve seslerini deneyimle. Deutsche Bahn lokomotif ikilisini kontrol et; Almanya'nın en hızlı iklim koruyucusu olarak DB'yi onurlandıran yeşil şerit desenli gözleri kamaştıran şık DB BR 403 ICE 3 ile çağı yakala ve günlerini S3 hattından Mammendorf'a yolcu taşıyarak geçiren azimli DB BR 423'e bin.