Lütfen dikkat: Train Sim World 2: Bulunan içeriklerden faydalanmak için Great Western Express'in ayrıca satın alınması gereklidir. Diesel Legends of the Great Western [Great Western'ın Dizel Efsaneleri], mazinin tren kabinlerinden tamamen yeni bir perspektif sunuyor. HST'lerin ve Turbo'ların olmadığı bir dönemde Western'lar ve eski sürgü kapılı trenler hüküm sürüyordu ve Train Sim World 2'de bu geçmişte kalan trenleri kontrol edebilirsin. BR Class 52, Class 101 ve Class 08 içeren bu Great Western Express koleksiyonu; hızlı hatlarda çalışan lokomotifler, taşımacılık hizmetlerindeki mekanik dişlili DMU'lar ve Old Oak Common'daki manevralar ve yolcusuz seyahatler ile 1970'lerin başını temsil eden yepyeni oyun mekanikleri içeriyor. Birçok heyecan verici senaryo ve tamamen ayrı bir zaman çizelgesi ile 1970'lerin tren hizmetleri geri dönüyor.