Lütfen dikkat: Bu eklentide bulunan içeriklerden faydalanmak için Train Sim World 2: Ruhr-Sieg Nord'un ayrıca satın alınması gereklidir. 1950'lerde Deutsche Bundesbahn, küçük manevra lokomotiflerinin eksikliğini yaşıyordu. Dolayısıyla bir filo üretme planı yapıldı. DB V 60 adındaki bu yeni lokomotiften kısa süre içinde düzinelerce geliştirildi ve üretimin durduğu 1964 yılında toplam 942 adet teslim edilmişti. Daha hafif (BR 260) ve daha ağır (BR 261) versiyonları üretilmiştir. 1980'lerde ve 1990'larda çeşitli modifikasyonlar yapılmıştır ve günümüzde çoğu lokomotif BR 362 ve 363 olarak bilinmektedir. Gerçek bir demiryolu emektarı olan DB BR 363, on yıllardır manevra görevlerinde hizmet vererek hafif yük taşıma işleri yapmıştır ve Train Sim World 2'de bunu Almanya'nın en eski demiryollarından birinde kendin deneyimleyebilirsin!