Lütfen dikkat: Bu eklentide bulunan içeriklerden faydalanmak için Train Sim World 2: Hauptstrecke Rhein-Ruhr'un ayrıca satın alınması gereklidir. DB BR 101, Almanya'nın modern elektrikli lokomotifleri arasında bir klasiktir, ülkenin en devrimsel tasarımlarından bazılarına sahiptir ve her gün Deutsche Bahn'ın tamamında faaliyet göstermektedir. Train Sim World 2'de bu ikonik treni bizzat deneyimle! Eskiyen motor gücünün yerini almak üzere yapılan DB BR 101, 1997'de faaliyete geçerek beraberinde yeni bir verimlilik çağını getirmiş ve özenle tasarlanan tasarımı sayesinde yüksek hızlı yolcu hizmetlerinde bir ikon hâline gelmiştir. Toplam 145 adet üretilmiş olup 24 yıldır Almanya'daki şehirler arası hizmetlerde sıkı bir şekilde faaliyet göstermektedir.