Skyhook Games tarafından ustalıkla geliştirilen Train Sim World 2'nin Union Pacific Cane Creek Subdivision güzergahı ile Batı Amerika'nın büyüleyici, engebeli ve tenha çöl ortamlarında yolculuk ederken ağır tonajlı işlerin ve korkutucu rampaların üstesinden gel! Cane Creek Subdivision, Zorlu Amerikan demiryolu taşımacılığının zirve noktası olan ağır yük faaliyetleri sunuyor. Hat, Potash'tan Brendel'e kadar yüzde 1,2'lik eğimler, 6 derecelik kavisler içeren ve 2.151 m uzunluğundaki Bootlegger Tunnel'dan geçen "eğlence trenine" benzeyen bir yolculuk gerçekleştirerek neredeyse 305 m tırmanır. Cane Creek Branch, büyük dizel lokomotifler ve epey beygir gücü gerektiren bir demiryolu hattıdır, bu güzergahta Union Pacific'in General Electric AC4400CW ve Electro-Motive SD40-2 dizel lokomotiflerinin makinist kabinine geçeceksin.