Lütfen dikkat: Bu eklentide bulunan içeriklerden faydalanmak için Train Sim World 2: East Coastway'in ayrıca satın alınması gereklidir. Özgün Southern Coastway desenli klasik BR Class 313/2 ile İngiltere'nin Güney Kıyısında hizmet vermeye hazırlan. 1976 ve 1977 yıllarında toplam 64 tane Class 313 EMU teslim edildi ve bunlar, kapasite ve performans bakımından banliyö ve yolcu hizmetlerini bir üst seviyeye taşımıştır. 2010'da North London Line'daki faaliyetleri sonlandırıldıktan sonra filodaki 19 tren, yenilenerek Güney hattına gönderildi ve o zamandan beri Lewes ring seferlerinde, Seaford'da hizmet vermekte ve zirvede Eastbourne'a kadar ulaşabilmektedir. 2021 itibarıyla, 313'ler, Britanya'da aktif hizmet veren en eski EMU'lardır. Hâlâ gücünden bir şey kaybetmeyen ve gururla hizmet veren 313'ün tasarımı, farkını ortaya koyuyor ve şimdi onu Train Sim World 2'de deneyimleyebilirsin!