Bakerloo Line güzergahını bütünüyle deneyimle, Bakerloo Line ve Silver 1972 Stock paketi ile tarihi manzaralara sahip yeni yolculuklara çık! Londra Metrosunu kullanmanın zorluğuyla yüzleş, istasyonlarda durma sanatında ustalaş ve şimdi 640'tan fazla hizmet içeren Bakerloo Line'ın tam zaman çizelgesi boyunca programa bağlı kal! 1972 Mk2 Tube Stock'un 50 yıllık tarihini; cesur kırmızı renkte boyalı kapılarla, öndeki ve üst kısmındaki çarpıcı gri vurgularla tamamlanan bir orijinal boyalı Alüminyum dış görünüm yorumuyla kutla. Meraklılarına ve gezicilere emektar Londra Metrosu deneyimini yaşatan Bakerloo Line'daki şenliğe dal.