Trailmakers: Supply Pack - Frontline
Bu paket, hâlihazırda var olan silahlar ve bloklar için farklı kaplamalar (skinler) içerir. Not: Bunlar YENİ bloklar değildir. Tedarik Paketi – Ön Cephe, bazı temel blokları 20. yüzyıl teknolojisinden ilham alan silahlara ve motorlara dönüştürmenizi sağlar. Aşağıdaki bloklar değiştirilebilir: Akıllı Top ve Mini Top: Bu iki topun kaplamasını, II. Dünya Savaşı'nda kullanılan M1919’dan ilham alan silah modellerine dönüştürün. Makineli Tüfek: Minigun'u, 1912 yapımı Vickers makineli tüfeğinden esinlenen bir modele dönüştürün. Ham Motor: Ham Motor’u, iri yapılı sıralı altı silindirli bir dizel motora dönüştürün. BullDawg Motoru: BullDawg Motoru’nu, motosikletler için ideal olan küçük bir tek silindirli motora dönüştürün. Ejderha Motoru: Ejderha Motoru’nu, BullDawg’ın daha büyük bir versiyonuna dönüştürün — İngiliz Royal Enfield motorundan esinlenen iki silindirli bir model.