Trailmakers: Packing Heat
Alev makinesiyle ortamı ısıt, ardından bu oyunun şimdiye kadar gördüğü en güçlü pervaneli motorla serinle! Packing Heat, savaş için hazırlanmış en iyi tasarımlarına detay katmanın 8 yeni yolunu sunuyor ve planları parçalamanın tamamen yeni bir yolunu getiriyor! Bu içerik paketi Trailmakers’ın geliştirilmesini aktif olarak desteklemektedir. Bu genişletmeyi adaleti göz önünde bulundurarak özenle geliştirdik; oyunun asla "kazanmak için öde" sistemine dönüşmemesi hedefiyle yola çıktık. Bu bloklar, savaşın ortasında adil bir dengeyi korurken alternatif tasarımlar yapman için sana daha fazla olanak sunmak üzere tasarlandı. İçerik: Pervaneli Motor (İtici Güç) Kara Mayını Atıcı (Silah) Deniz Mayını Atıcı (Silah) Derinlik Bombası Atıcı (Silah) Alev Makinesi (Silah) Torpido (Silah) Küçük Tank Topu (Silah)