Trailmakers: Airborne Expansion
Trailmakers: Airborne Genişletme Paketi'nde barış içindeki Chirpo'ları, rahatsız edici Robot Korsan istilasından kurtarmak için göklere yüksel. Hikâye Bu görev tabanlı hikâyede çöller, dağlar ve gözalıcı uçan adalarla dolu yepyeni Trailmakers dünyasını keşfet. Tehlikeli Robot Korsan bölgesinin derinliklerine doğru ilerlerken yerel Chirpo halkı sana gittikçe zorlaşan görevler verecek. Verdikleri görevleri tamamladıkça bloklar, parçalar, motorlar, kanatlar, roket motorları ve dahasını elde edecek, kartal gibi görkemli bir şekilde göklerde süzülmen için ihtiyacın olan her şeye sahip olacaksın. Dost ve düşman NPC'ler Chirpo'lar dost canlısı, tüylü, uçamayan kuşlardır. Diyarın dört bir yanında kasabaları bulunur. En azından şanslı olanların öyle... Şanssız olanlar ise Robot Korsanlar tarafından esir alınmış durumda ve her köyün Chirpo Belediye Başkanı senden onları güvenli bir şekilde eve getirmeni rica ediyor. Robot Korsanlar kötü niyetli, acımasız ve oldukça çevik it dalaşı uzmanlarıdır. İşgal ettikleri bölgeleri savaş uçakları, uçaksavarlar, zeplinler, sıcak hava balonları ve arabalarla korurlar. Anlaşmaya meyilli olmadıklarından iletişime geçmek çok mantıklı olmayabilir, onları gördüğün gibi ateş etmeni tavsiye ederiz. Serbest harita Yeni harita oldukça büyük ve dilediğin gibi keşfetmen için seni bekliyor. Kendi yolunu kendin çizeceksin. Yine de dikkatli ol, bazı bölgeler diğerlerinden daha tehlikeli ve oralara giderken yeterince iyi eşyalara sahip olduğundan emin olmalısın. Kalkış serbest Çok fazla şey söylemek yerine kendin görmeni istiyoruz. Trailmakers: Airborne'da havacı gözlüğünü tak, motorları çalıştır ve göklere yüksel.