Tower Rise
MÜMKÜN OLAN EN YÜKSEK KULEYİ İNŞA EDİN! Tower Rise'da yerleştirdiğiniz her blok, yeni bir yüksekliğe ulaşmanız veya tüm kulenizin yıkılması arasında fark yaratabilir. Hassasiyetinizi test edin, zamanlamayı kontrol edin ve sürekli daha yüksek bir kule inşa etmek için blokları dikkatlice üst üste dizin. BIRAKIN, ÜST ÜSTE DİZİN VE DAHA DA YÜKSEĞE TIRMANIN! Her bloğu doğru bir şekilde konumlandırın ve istif üzerinde hizalı kalması için mükemmel anda bırakın. Hassasiyetiniz ne kadar iyi olursa, kuleniz o kadar istikrarlı ve puanınız o kadar yüksek olur. Ancak dikkat edin: tek bir yanlış hareket, tüm yapının dengesini kaybetmesine neden olabilir. NE KADAR YÜKSEĞE ÇIKABİLİRSİNİZ? Kendi rekorunuzu kırın ve yeni yükseklik rekorlarına ulaşmaya çalışın. Her blokla birlikte zorluk artar ve daha fazla konsantrasyon, hassasiyet ve strateji gerektirir. Kontrollerin basitliği, sizi tekrar denemeye teşvik eden bağımlılık yapıcı bir zorluğu gizler. HASSASİYETLE ÜST ÜSTE DİZİN. SINIRSIZ İNŞA EDİN. Tower Rise, hızlı maçlar ve beceri gerektiren oyunlardan, arcade oyunlarından, kule inşa etmekten ve yüksek skor peşinde koşmaktan hoşlananlar için mükemmel, rahat bir blok dizme oyunudur. Meydan okumayı kabul edin, kuleyi dengede tutun ve hassasiyetinizin sizi ne kadar ileriye götürebileceğini keşfedin.