Tower of Guns
Tower of Guns, rastgele seviye ve düşmanları olan, güçlendiriciler, epik yaratıklar ve tonlarca açılabilir cisim ve silah içeren, mermilerin havada uçuştuğu, hızlı bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Bu oyunda sırada neyin beklediğini asla bilemezsin! Ateş etmek, devasa yaratıklarla savaşmak, ganimet toplamak ve silahlarını ve becerilerini çılgın seviyelere yükseltmek isteyen oyuncular için saf bir birinci şahıs oyun deneyimidir! O yüzden hemen bir roket atar kap, üstüne bir çifte namlulu yerleştir, yüz tane istiflenebilir ikili zıplama al ve gidip Tower of Guns'ı fethet! - Her oyun deneyimini eşsiz kılan rastgele seviyeler. - Yüzlerce silah, mod, beceri ve bonus. - Keşfedilecek sayısız sır. - Epik yaratık savaşları. - En sıkı oyuncu olup olmadığını görmek için Küresel Liderlik Sıralama Listeleri.