Tour de France 2019
Sarı mayo senin! 2019 Fransa Bisiklet Turunun 21 etaptan oluşan ve Belçika'dan Champs-Elysées'ye uzanan resmi parkurunu en küçük ayrıntısına kadar yeniden yarattık. Serinin tarihinde ilk defa olarak, artık çevrimiçi de oynayabilir, nispeten kısa ve zorlu yarışlarda 3 kişiye kadar başka oyuncularla yarışabilirsin. İnişler, deparlar, takım taktikleri... Yarışın heyecanını ana grubun içinden yaşa! - Çevrimiçi çok oyunculu mod: çok çeşitli yarışlarda iki ila dört oyuncu birbirlerine karşı pedal çeviriyor. - Yeni mücadele: Deparlar – inişlerin ardından oyuncular Depar modunda birbirlerine meydan okuyor. - Yeni yarış: Dünyanın en eski bisiklet yarışlarından biri olan Flanders Bisiklet Turu. - Yeni ‘Dünya Şampiyonası’ modu: takım lideri veya menajeri olarak şampiyonluk için yarış.