Toto Temple Deluxe
Toto Temple Deluxe, seri oyun tarzına sahip, yerel ağ üzerinden oynanan çok oyunculu ve "tepenin kralı" stilinde bir oyundur. Oyuncular yumurtlayan bir keçiyi arkadaşlarından çalar ve ve mümkün olduğunca uzun süre kafalarının üzerinde tutmaya çalışır. Yani, normal şeyler işte. Alanda hızla hareket etmek için her yöne fırlayın ve keçi taşıyıcısının dört ayaklı ganimetini çalmak için ona güçlü bir kafa atın. Kıskanç rakiplerinizden kaçın ve saldırılarını iyi zamanlanmış bir kalkan balonu ile engelleyerek keçiyi koruyun! "Keçileri kaçırmaları" garanti. Ayrıca hiç arkadaşınız yoksa üzülmeyin. Botlar, ne zaman ve ne kadar süre isterseniz sizinle oynayacaktır. Botlar asla şikayet etmez. Botlar ayrıca buzdolabınızı açıp size dün geceden kalan pizzayı yiyip yiyemeyeceklerini de sormaz. Botlar muhteşemdir. Ha bir de, zorluk derecelerini de değiştirebilirsiniz, yoksa çok fena canınıza okuyabilirler.