Totino'nun Forza Motorsport 7 Araç Paketi
Bu eklenti toplamanız, yarışmanız ve özelleştirmeniz için şu 7 yeni aracı içerir: 2017 BMW #24 BMW Team RLL M6 GTLM, 1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau, 1967 Volkswagen Type 3 1600 L, 1970 Citroen 2CV, 1997 Lotus Elise GT1, 1967 Nissan R380 II ve 1968 Subaru 360. Paket bir kez satın alındığında, ekstra oyun içi kredi ödemeden Forza Motorsport 7 garajınıza, sadece bir sefere mahsus olmak üzere her araçtan ücretsiz olarak birer tane eklenecektir. Bu eklenti ayrı olarak veya Forza Motorsport 7 Car Pass'te bulunan altı aylık araç paketlerinden biri olarak elde edilebilir.