Total War: WARHAMMER III - Ogre Kingdoms
Karşınızda Total War: WARHAMMER III’ün ilk Irk Paketi, Ogreler! Sert, yırtıcı ve pisboğazlarıyla Ogre kabileleri, Yas Dağları’ndan gelir. Doyumsuz gözleri hep uzaklardaki altınları ve cezbedici taze eti arar... İki Efsanevi Lord Ogre cenkbeyleri Greasus Altındiş ve Cani Skrag; savaşa olan açıklıklarını dindirmek için vahşiler, haydutlar ve pisboğazlardan oluşan ordularını yönetirler. Vahşi Düşmanlar 20’den fazla vahşi Ogre birimi yetiştirin ve kemik kıran hücumlar için dev cüsseleriyle şaşırtıcı çevikliklerini birleştirin. Etoburların Ziyafeti Ogrelerin iştahı hiç dinmez! Birim bakımı için muharebelerden taze et kapın ve bonus için fazla eti Koca Ağız’a gönderin. Paralı Asker Olun Kiralık kas gücü olarak korkutucu bir itibar kazanın, birim yetiştirmek ve ikmal için düşman topraklarında Ogre Kampları kurun.