Total War: WARHAMMER - Chaos Warriors
Chaos Warriors DLC Paketi; The Old World (Total War: WARHAMMER), Mortal Empires (Total War: WARHAMMER II) ve Immortal Empires (Total War: WARHAMMER III) seferlerinde oynanabilir. Muhteşem Sigvald, Ebediseçilmiş Archaeon veya Kholek Güneşyiyen olarak Eski Dünya'yı yerle bir edin. Yağmacılar, zırhlara bürünmüş seçkin Kaos Savaşçıları, korkunç canavarlar ve yıkım saçan Cehennemtoplarından oluşan, dehşet verici ve Kaos ile lekelenmiş ordular kurun. Kaos Savaşçıları güruh oyun tarzına sahiptir ve bir yerleşim yerine yerleşmeleri gerekmez. Yerleşmek yerine altyapılarını yanlarında taşır, dünyada gezer ve yıkım saçarlar.