Total War: THREE KINGDOMS - White Tiger Yan
Yan Baihu, ya da bilinen adıyla 'Beyaz Kaplan Yan', Çin'in güneydoğusundaki Jiangdong tepelerinde kol gezen korkunç bir eşkıya lideridir. Koalisyon kurma yeteneğiyle tanınır, Shanyue kabilelerini ve hatta yerel Han yetkililerini bayrağı altına getirebilme kabiliyetine sahiptir. Yan Baihu, Kuzeydeki çatışmalardan çok uzakta olabilir ama Sun Ce kapısının eşiğinde olduğu için her an kargaşa yaşanabilir. Eşsiz Ulus Mekanikleri: Shanyue Kampları Yan Baihu, gıda sağlayan, belirli Haydut teknolojileri için bonus araştırma hızı kazandıran ve ilave Yue aşiret birimlerine erişim izni veren ilave bir küçük yerleşim yerini, Shanyue Ordugâhını inşa etme seçeneği elde eder. Eşsiz Ulus Mekanikleri: Beyaz Kaplan Konfederasyonu Beyaz Kaplan Yan, Güney halkının hayatta kalmak için bir arada durmaları gerektiğini biliyor. Ulusu, ait olduğu koalisyon veya üyesi olduğu ittifakla ilişkili güçlendirme faydaları kazanacak.