Total War: THREE KINGDOMS - Tao Qian
Tao Qian uzun zamandır Han'ın ve topraklarının bir kâhyası. Güvenilir ve saygın bir vali olarak uzun binalar yapmasıyla ünlü. Valilik yaptığı insanların hayatını daha iyi hâle getirmek istiyor ve topraklarını, ona saldırmaya cesaret edemeyenlere karşı savunuyor. Eşsiz Ulus Mekanikleri: Yerinden Edilmiş Kitle Tao Qian savaştan kaçanlara sığınak sunuyor. Bu, Yerinden Edilmiş Kitle olarak tanınan eşsiz bir kaynakla ölçülmekte. Sefer haritasındaki bir yerleşim yeri, herhangi bir grup tarafından fethedildiğinde, Yerinden Edilmiş Kitle oluşur. Tao Qian onlara sığınak sunuyor ve onlar da karşılığında ekonomiye katkıda bulunarak zaman ve inşaat yönetimi gibi çeşitli aktivitelere yardımcı oluyor. Yerinden edilmiş kitle doğal olarak zamanla azalmaktadır.